برگشت

به دنبال نقاط برگشت، باید گشت یا نگشت؟

برگشت

به دنبال نقاط برگشت، باید گشت یا نگشت؟

بایگانی

شرکت توسعه‌ معادن‌ و فلزات‌

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

قیمت پایانی روز: 1805 ریال


ومعادن یه هلدینگ معدنی صنعتی با کلی شرکت زیر مجموعه.

این روزها پس از رشد شرکتهای زیرمجموعش مانند کچاد و کگل و فملی و ...، خودش هم رو دور صعودیه.

الان که دارم مینوسم صف خریده و همه پیشنهاد میدن که خریداری بشه.

یکی میگه بخر و به این فکر کن که یه روز صبح پا میشی و میبینی 250 تومان شده!!!

ولی من برداشتم اینه که آخرای صعودشه و ارزش خرید نداره. به دلایل کلی ذیل:


1) استوکاستیک تو تمام تایمها اشباع خرید پایدار شده و برای من خرید رو جذاب نمیکنه!

2) اوضاع MACD تو تایمهای مختلف خوب نیست و حدس میشه زد در شرف واگراییه!

3) حجمهای سنگین فروش حقوقی تو یک ماه اخیر رو نشونه خوبی نمیدونم!

4) از نظر قیمتی، اینم مثل زیرمجموعه هاش و همگروهی هاش که سال 94 بهترین زمان خریدشون بوده، حدوداً قیمتش تا الآن و تو یه بازه 2 ساله، 3 برابر شده و بازده دوره ای خودش رو به اونایی که باید میداده، داده و دیگه آخرای این روند صعودیشه!

5) اما نمودار تعدیل نشده جالبی داره که من رو به شک میندازه که نکنه دارم اشتباه میکنم!

6) سوال مهمی که دارم اینه: اگر بنا بر صعود بیشتره، چرا 80 میلیون سهم رو میفروشند؟ الآن که اول روند نیست که بگیم میفروشند که دست به دست بشه و روند شکل بگیره!


ان شاء الله به مرور بنیادیش رو هم بررسی میکنم و مینویسم در موردش ...


ببینیم که چه میشود قیمت این سهم تا آخر سال 96؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی